مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-09اقتصادي

الزام دریافت بارنامه الکترونیکی برای وانت بارهای البرز


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با توجه به الزام قانون و با هدف ساماندهی حمل و نقل کالا، دریافت بارنامه الکترونیکی برای وانت بارهای  فعال در بخش برون شهری الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: براساس ضوابط اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رانندگان وانت بارها باید مطابق با دستورالعمل ها برای صدور، تمدید و تعویض برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل برون شهری نسبت به ثبت نام و اخذ کارت هوشمند ناوگان و رانندگان از طریق انجمن های صنفی رانندگان کالا و دفاتر پیش خوان منتخب این اداره کل اقدام کنند.

وی با تشریح شرایط وانت بارها برای فعالیت در بخش حمل و نقل جاده ای، گفت: درج نام وانت بار در کارت مشخصات وسیله نقلیه، داشتن برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، پلاک ایران و بیمه نامه شخص ثالث معتبر از شرایط لازم برای فعالیت وانت بارها در بخش حمل و نقل جاده ای است.

این مقام مسؤول یادآور شد: موسسات و شرکت های حمل و نقل فعال بین شهری کالا فقط در محدوده فعالیت خود می توانند نسبت به اخذ مجوز نمایندگی ویژه فعالیت در حمل و نقل کالای سبک(وانت بارها) اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دریافت بارنامه الکترونیکی برای وانت بارهای البرز

الزام دریافت بارنامه الکترونیکی برای وانت بارهای البرز